Magyar Megmaradásért

Nem adjuk fel

 

H2017May29

2016. Június 03., Péntek 07:42

Felmondtak Szaniszló Ferencnek, a Világ-panoráma főszerkesztőjének

Írta:  nemzeti net
Értékelés:
(11 szavazat)
Csütörtökön szivárgott ki a hír, hogy az Echo Televízió felmondott Szaniszló Ferencnek, a csatorna legnépszerűbb műsora, a Világ-panoráma főszerkesztő-műsorvezetőjének. Sem az újságíró, sem pedig Széles Gábor tulajdonos nem nyilatkozott azóta.

Portálunk egyébként úgy értesült, hogy szerdán közölték a hírt a külpolitikai újságíróval, a megállapodás szerint a júniusi Világ-panoráma műsorok még adásba kerülhetnek. A holnapi, pénteki adást már korábban rögzítették.

Márciusban új vezetés került az Echo TV élére, az akkor megkezdett tisztogatásnak az első áldozata Miki Tímea vezérigazgató és a helyettesei lettek. Lapunk forrásai arról tájékoztattak, az is csoda volt, hogy már akkor nem kellett távoznia Szaniszló Ferencnek.

Táncsics-díj

Emlékezetes, hogy 2013-ban milyen nemzetközi balhét csaptak abból, hogy Szaniszló Ferenc megkapta az újságírói szakmai Táncsics-díjat Balog Zoltán minisztertől. Ez az érthetetlen folyamat végül abban csúcsosodott ki, hogy az újságíró visszaadta a díját.


Kirúgták Szaniszló Ferencet az EchoTV-ből / http://444.hu

Éppen két évvel azután, hogy Sáling Gergő kormányzati nyomás miatt távozásra kényszerült az Origo főszerkesztői székéből, felmondtak Szaniszló Ferencnek, az Echo TV Világ-Panoráma című összesküvéselméleti szakmagazinjának műsorvezető-szerkesztőjének. Szaniszló kirúgásáról a Pesti Srácok számolt be, de nem tudták elérni Szaniszlót, és nem tudták kideríteni az sem, hogy mi volt a felmondás oka.

Az Echo TV Széles Gábor ufó- és összeesküvéselmélet-hívő milliárdos tulajdonában áll, és az év eleji adatok szerint a magyar tévénézők kb. 0,2 százaléka követi az adó műsorait.

Szaniszló volt Bayer Zsolt mellett az Echo TV másik meghatározó munkatársa.

Szaniszlótól exkluzív coub-válogatással búcsúzik a 444 szerkesztősége. →


Kitették Szaniszló Ferencet az Echo TV-ből / http://24.hu

Pedig sokan nézték a műsorát, amelyben Nógrádi Györggyel is értekezett az agyhullámokat befolyásoló és rakétákat leszedő sugarakról.

A Fidesz-közeli Pesti Srácok úgy értesült, hogy az Echo TV felmondott Szaniszló Ferencnek, aki hétről hétre szórakoztató összeesküvés-elméletekkel traktálta a nézőket Világ-Panoráma című műsorában.

Egyebek mellett értekezett arról, hogy a Germanwings-gép katasztrófáját távvezérléssel okozhatták, hogy megfélemlítsék az oroszokhoz közeledő német vezetést, és arról is, hogy az Iszlám Államot a balliberális nyugat hozta létre, ami amúgy is kihasználja a mórokat. De vendégül látta Nógrádi György „biztonságpolitikai szakértőt” is, aki magabiztosan állította, hogy a HAARP sugaraival befolyásolják az emberi agy hullámait, egy hadsereg működését is meg tudják vele akadályozni, de rakétát is le lehet vele szedni, ha arra szottyan kedve az amerikaiaknak.

Szaniszló körül a legnagyobb botrány az volt, amikor Balog Zoltán emberminiszter Táncsics-díjjal tüntette ki, majd azzal szabadkozott, hogy nem is ismerte a műsorvezető munkásságát, és mivel vissza nem vehette a kitüntetést, azt kérte tőle, adja önként vissza. Szaniszló egy parádés műsort szentelt az ügynek, amiben az amerikai nagykövetnek üzente meg, hogy „viheti haza a Táncsics-díjat”.

Szaniszló Ferenc egyébként a Széles Gábor tulajdonában lévő Echo TV meghatározó arca volt, az ő műsora volt az egyik legnézettebb a csatornán, amelynek az év eleji adatok szerint 0,2 százalék a közönségaránya – emlékeztet a Pesti Srácok, amely szerint így magyarázatra szorul, miért kell távoznia a műsorvezetőnek.

----------

Frissítés!

Időközben elértük Bedő Istvánt, az Echo TV vezérigazgatóját, aki azt mondta: Szaniszló Ferenc jelenleg alkalmazásban áll az Echo TV-nél és a Világ-Panoráma már felvett aktuális adása is a képernyőre kerül. Arra ugyanakkor nem kívánt válaszolni, hogy mi lesz a műsor sorsa.
http://pestisracok.hu/felmondtak-az-echo-tv-fopapjanak-szaniszlo-ferencnek/

 


 

 A Magyar Megmaradásért kiemelt érdeklődéssel figyeli Szaniszló Ferenc meghurcoltatását. Várjuk Szaniszló Ferenc nyilatkozatát erről az eseményről!

Megjelent: 2818 alkalommal

Hozzászólások  

 
Kováts Emil
#4 SvájcKováts Emil 2016-08-24 16:35
Nagyon sajnálom ami Szaniszló Ferenccel történt.
Most kellene az otthoniaknak összefogni, az utcáramenni és követelni a visszahelyezését!
Tudom, ez csak egy álom a részemről, mert mi magyarok ilyenek vagyunk, nem tudjuk megvédeni a jogainkat.
Idézet
 
 
Báthory Sarolta
#3 1082 Bpest. Hock János u. 7.Báthory Sarolta 2016-07-18 18:20
Szaniszló Ferenc Világpanorámája ugyan-úgy a kedvenc műsorom volt, mint Crudinák Alajos Panorámája! Mindkettő betiltották,- hasonlóan eltűntek a képernyőről Matuz Gábor- Siklósi Beatrix műsorai, eltűnt Kondor Katalin, Kubinyi Tamás, Pörzse Sándor,-a teljesség igénye nélkül-valamennyien a Magyar Nemzet érdekeinek megfelelően vezették a műsort. Lassan a magyar hangok még a nemzetinek nevezett Echo televízióból is eltűnnek. Tessék mondani:-hol van itt a vélemény :-x szabadság???
Idézet
 
 
Jakovicz Dezső
#2 Budapest, 1214Jakovicz Dezső 2016-06-15 10:41
Ezek után nézze az ECHO-t a Tóbiás, a Szanyi meg a többiek.
Idézet
 
 
Dobrova Éva
#1 Szaniszló FerencDobrova Éva 2016-06-05 21:26
Gyalázatos dolognak tartom,hogy Szaniszló Urat menesztették,mert Ő VOLT AZ EGYEDÜLI,AKINEK NÉZŐK SZÁZEZREI HALLGATTÁK,NÉZTÉK IGAZ MŰSORÁT.Mélységen fel vagyok háborodva,és ennek levélben nyomatékot is adtam!Ezt kellene tenni Mindenkinek-IGAZ NEM VÁROK CSODÁT,DE A FELHÁBORODÁSOM KINYILVÁNITOTTAM.
Idézet
 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

Új írások

Jó honlapok

Oldalainkat 334 vendég és 0 tag böngészi

Látogatók

Hungary 67.7%Canada 1%
Romania 5.8%Serbia 0.8%
United States 5.1%Switzerland 0.4%
Russian Federation 3%Kuwait 0.3%
Germany 2.7%Czech Republic 0.2%
Ukraine 2.6%Australia 0.2%
Slovakia 2.2%Italy 0.2%
United Kingdom 1.7%France 0.2%
Austria 1.6%Netherlands 0.2%
Sweden 1.5%Belgium 0.1%

Today: 623
This Week: 623
Last Week: 6755
This Month: 22186
Last Month: 21576
Total: 1523222

Belépés