Magyar Megmaradásért

Nem adjuk fel

 

Sze2018May23

2012. Július 17., Kedd 09:29

Trianon semmis!

Írta:  Dr. Eva Maria Barki
Értékelés:
(119 szavazat)
A mai jogi értelmezés szerint a trianoni diktátum semmis, mert nem egyenrangú tárgyalások, hanem a vesztes államok által kényszerhelyzetben történt aláírás eredményeként jött létre. Vegyük végre a kezünkbe a sorsunkat, ne mindig mástól várjuk a segítséget!

 Dr. Eva Maria Barki nemzetközi jogász: Trianon semmis!

Kedves Magyar Barátaim, Székelyföldön, Erdélyben, Magyarországon, a határokon túl és szerte a világon ! Trianon mindnyájunk számára egy fel nem dolgozott trauma.

Azok számára is, akik nem akarnak, vagy nem tudnak errol beszélni. Az igazságtalanság mindenkinek fáj. És nincs senki, aki az igazságtalanságot ne ismerné el Nyugaton és Keleten egyaránt, mindenhol – Románián kívül.

Az első világháború utáni békerend jogi értelmezés alapján semmis, mert nem egyenrangú tárgyalások, hanem a vesztes államok által kényszerhelyzetben történt aláírás eredményeként jött létre. Mindenütt jogtalanul, ahol az alapvető emberi jogok ellen, az önrendelkezési jog semmibe vételével húztak új határokat.

trianon2Azóta változott a helyzet. Az önrendelkezési jog teljes elismerést kapott nemcsak a tudományban, de az írásos nemzetközi normákban is. A Polgári Jogok Nemzetközi Egyezség okmánya, amely 1966-ban született, és 1976-ban lépett hatályba, és amelyet majdnem minden ENSZ-tagállam aláírt, köztük Románia is, kötelezi a kormányokat az 1. cikkelyének betartására, amely szerint:

I. cikkely:

"Minden népnek joga van az önrendelkezésre. E jog értelmében a népek szabadon határozzák meg politikai rendszerüket és szabadon biztosítják gazdasági, társadalmi és kulturális fejlődésüket."

1989. november 4-én (pontosan 33 évvel a nagy magyar szabadság- és függetlenségi harc leverése után!) Európában ütött az önrendelkezési órája. Ezen a napon egymillió ember ment az utcára Lipcsében, azt skandálva: ‘Mi vagyunk a nép!’ Ezt a klasszikussá vált önrendelkezési követelést az egész világ diplomáciai erofeszítései sem tudták megakadályozni.

Azóta az önrendelkezési hullám egész Európán végigsöpört. A német újraegyesítés után kivívták maguknak az önrendelkezést az észtek, lettek, litvánok, szlovének, szlovákok, horvátok, macedónok, koszovói albánok, számtalan új határ jött létre. A Közel-Keleten ugyan még nem kezdodött el a határmódosítási folyamat, de bekövetkezte várható a jövoben.

Összeomlott, és továbbra is szétesoben van az elso világháború utáni kényszer-békerend. Kivéve a magyar területen. Egyes-egyedül a magyarság huséges a kegyetlen diktátumhoz. Másutt már ünnepelték és ünnepelnék a szabadságot. Mi csak gyászolunk és ápoljuk a sebeinket.

Az üzenetem a mai napon

Ne nézzünk visszafelé, ne emlékezzünk Trianonra, végre nézzünk elore! Vegyük kezünkbe a sorsunkat, ne várjunk segítséget külföldrol, ami sohasem fog megérkezni, ne várjunk megoldást az Európai Uniótól, mert nincs politikai akarat ebben a szövetségben, tehetségtelen és képtelen közbelépni. Ne hallgassunk a politikusokra, akik nem hajlandóak az érdekeinket képviselni. Cselekednünk kell. Hallgatással és tétlenséggel problémákat nem lehet megoldani.

Nekünk is jár az önrendelkezési jog. Mi is ‘szabadon meghatározhatjuk a politikai rendszerünket és szabadon biztosíthatjuk a gazdasági, társadalmi és kulturális fejlodésünket’ Mert ránk is vonatkozik: ‘Mi vagyunk a nép’. Nincs magyar kisebbség a Kárpát-medencében. A magyarság államalkotó nép, több mint ezeréves közös történelemmel, közös hagyománnyal, közös jogrendszerrel, közös kultúrával.

A Kárpát-medencében Mi vagyunk a nép!

Ezt fel kell mutatni, hogy mindenki lássa és mindenki hallja. Tüntetéssekkel, nyilatkozatokkal és aláírásokkal. Hogy soha többé ne kelljen gyászolni, hanem a jövőben mi is ünnepelhessünk. Mert: Mi vagyunk a nép.

Isten áldja a magyar népet!

Dr. Eva Maria Barki

magyartudat.hu

Beküldte:Szufi

Megjelent: 19268 alkalommal

Hozzászólások  

 
sagi
#32 Válasz Magyar Elek hozzászólásárasagi 2015-06-06 22:57
Magyar Elek írta:
Idézet:
Sajnos nem a búsongunkon múllik, hogy nem érjük el az osztrák, francia és egyéb nyugati színvonalat.Ausztriában és Franciaországban nem volt tatárjárás, nem volt török uralom és a szovjetek is 1951.-ben kivonultak Ausztriából - nekünk még pár évet várnunk kellett.Igazságot keresni - sajnos felelesleges - az igazságot az erő diktálja.Már az is nagy öröm, hogy a határok átjárhatóak és akkor megyünk a történelmi nagy Magyarország területére amikor akarunk!Sajnos csak az Internacionáléban van, hogy a multat végképp eltötöljük!
A végén kezdve a válaszadást:

- Nem értem a sajnálatot a múlt eltörlésének elmaradása miatt! Magyar Elek, belegondoltál-e már egy olyan helyzetbe, amikor reggel felébredve nem tudod ki vagy, hogy hívnak, hol laksz, ki a feleséged, gyermekeid, rokonaid? Nem emlékszel mi a foglalkozásod, hol dolgozol? Nem tudod hol élsz, ismeretlenek az utcák, az emberek és senki nem érti, hogy te miért nem tudsz semmit?

És gondold el, hogy a környéken híre kel a te amnéziás állapotodnak, és vicces kedvű ismerőseid, akiket persze már nem ismersz meg, elkezdenek ugratni. Hamis személyiséget, más végzettséget, más családot, más foglalkozást tulajdonítanak neked, és gyökeresen átalakítják életedet, személyiségedet, pusztán viccből, csak azért mert téged egy amnéziával járó betegség/baleset ért!

A múlt eltörlését csak az akarhatja, akinek célja, hogy a múlttalan emberek életét irányíthassa, zombivá tegye őket!

A magyarság múltját ezért vették el, ahogy elvették szinte minden nemzet múltját. Amely "népnek" pedig nem volt múltja csak "foglalkozása", annak pedig
csináltak múltat, hogy azzal erősítsék őket. Ezért írnak ők 3761 évvel többet nálunk, pontosan 5776. évet! Ők szeretik énekelni azt, hogy a "múltat végképp eltöröljük" A tiédet, az enyémet, a miénket! Ezt nem akarhatjuk!
----------
Az, hogy nem érjük el a nyugati életszínvonalat, szoros összefüggésben van a múlt elvételével. Nem az Internacionáléval kezdődött! Körülbelül Jézus születése körül, bár a születéséhez kötött időszámítás évszázadokkal később, a VI. században született meg, de jóval később vált általánossá.
Trianon nem ok, hanem következmény! Persze, ennek is vannak folyományai, de ha valaki csak ezzel foglalkozik, akkor nem ismeri fel, hogy az első háború igazi célja Magyarország feldarabolása és tönkretétele volt! Nem ismeri fel, hogy a bábeli nyelvzavar egyenes következménye az, hogy az összezavarodott nyelvű, népi azonosságát elvesztett nemzetek egymás ellen fordulnak és az "élni és élni hagyni!" elvét az "ölni és ölni hagyni!" elve váltja fel. Ilyen körülmények közt aki képtelen az ölésre, az áldozattá válik! Ez a magyarság sorsának a lényege!
Idézet
 
 
Magyar Elek
#31 TrianonMagyar Elek 2015-06-06 18:46
Sajnos nem a búsongunkon múllik, hogy nem érjük el az osztrák, francia és egyéb nyugati színvonalat.Ausztriában és Franciaországban nem volt tatárjárás, nem volt török uralom és a szovjetek is 1951.-ben kivonultak Ausztriából - nekünk még pár évet várnunk kellett.Igazságot keresni - sajnos felelesleges - az igazságot az erő diktálja.Már az is nagy öröm, hogy a határok átjárhatóak és akkor megyünk a történelmi nagy Magyarország területére amikor akarunk!Sajnos csak az Internacionáléban van, hogy a multat végképp eltötöljük!
Idézet
 
 
Kiss Jozsef
#30 Madrid: Valldecanillas.112.Kiss Jozsef 2015-04-15 18:59
Igen ! A Zsidok akarjak Atvenni Magayrorszagot ! Regi Tervuk ! Szerintem Ezekkel Szepszavakkal Nembirunk ! Az Eurazsia-Tarsasag Nerossz Otlet ! Ottmar Van Erois ! Bisztosabbak Lehetunk Sikerunkben ! Kell Egy Komoly Vezeto ! Nincs Sok Idonk ! De Tenni Tenni Kell ! Vesszen Trianon ! Eljen A Nagy-Magyarorszag !
Idézet
 
 
kovacs.laszlo
#29 H-5213 Szapárfalu, Angolkert út 2/akovacs.laszlo 2015-04-07 09:56
x-nek. De 1944-ben a magyar közjogi méltóságok közül csak Mindszenthy maradt Magyarországon. Az a kormány, amely a párizsi békeszerződést aláírta, nem volt törvényes (legitim). Másrészt a 99 éves (nem 90 éves) felülvizsgálati jogot a Jóisten nem ismeri.el. Jézust 2000 éve feszítették keresztre, s feltámadt. Ez sem évült el 99 év múlva. A nemzetközi jog meg fog változni. Jó remény van rá, ha esetleg túl lépnénk a 99 évet, azaz 2020-at. (Trianon 1921-ben lépett hatályba.).
Idézet
 
 
Tota
#28 xTota 2015-04-07 08:43
Elnézést hogy beleszólok... de Trianon 47 óta voltaképpen semmis mert akkor felváltotta a párizsi békeszerződés. Úgyhogy se a 90 éves felülvizsgálati idő se a cikkben leírtak nem állják meg a helyüket...hozzáteszem sajnos.
Idézet
 
 
Sebők Mihály
#27 Szentkeresztbánya ErdélySebők Mihály 2015-04-06 14:31
Kedves dr. Eva Maria Barki. Nem vonom kétségbe igazát és nemzet iránti jóindulatát de azt hiszem nem számolt egy sajnálatos tényezővel: Példánk okáért Erdély esetében olyan pofátlan módon folyt az etnikai arányok mesterséges megváltoztatása, (ami ellentétes volt a román utódállamnak a Trianonnál tett kötelezettség vállalásával) hogy jelenleg másfél millió magyarra jut nagyjából hatmillió román! Az a hatmillió román kedves hölgyem nem fog soha elszakadni Bukaresttől, még a jobb élet reményében sem. Örülnék annak ha Székelyföld autonómiáját legalább megszerezhetnénk, mert már ott is van egy pár százalék román akik ellenzik! Tiszteletem
Idézet
 
 
László Győző
#26 VágbeszterceLászló Győző 2015-04-06 14:14
Sajnos, arról, hogy mi a "semmis" és mi nem az dönt, akinek nagyobb hadereje van, vagy legalább nagyobb politikai jelentősége!
Idézet
 
 
Kathleen Harrington
#25 Woodstock, NB, CanadaKathleen Harrington 2015-03-11 21:23
Idézet - DOBI IMRE:
Első lépés : Csatlakozni az EURÁZSIAI Gazdasági Unióhoz / SZKÍTA testvéreinkhez /. Az Apostoli Magyar Szent Korona Ország neve alatt ! Jogilag már létező államról beszélek, aki még nem tud róla az nézzen utána a világhálón.

Igaza van ! Szkitak a testvereink !
Bator vezeto kene most Magyarorszagnak...aki nem felne lerazni az EU-t
Idézet
 
 
leszerelt
#24 Régi, de nem idejemúltleszerelt 2015-03-06 21:48 Idézet
 
 
Neumann Rita
#23 6500 Baja, Csónak u. 2.Neumann Rita 2015-03-06 16:06
Igenis, aki szívből, öntudatosan magyar, annak NAGYON FÁJ ez a mérhetetlen igazságtalanság, amit tettek velünk. Gondoljon bele, aki azt írja, ne síránkozzunk, meg Habsburgok stb., hogy ha megmaradtak volna a Nagy Magyarország területei, mennyivel gazdagabbak lennénk, nem érné annyi igazságtalan bántás, sérelem az ottani magyarjainkat stb. Igenis, én is követelem, hogy tegyék semmissé azt a szemét diktátumot, és kérjük vissza a területeinket! Csak valaki vezessen bennünket, mit kell tennünk, hogy elérjük a jogos követelésünk célját!
Idézet
 
 
Szili Károly
#22 1091BudapestSzili Károly 2015-03-04 22:35
Minden jogi dokumentumra a keletkezésekor érvényes törvények , jogállások vonatkoznak. (nem a mai jogi értelmezés)
Idézet
 
 
DOBI  IMRE
#21 KiskunfházaDOBI IMRE 2015-01-31 15:15
Első lépés : Csatlakozni az EURÁZSIAI Gazdasági Unióhoz / SZKÍTA testvéreinkhez /. Az Apostoli Magyar Szent Korona Ország neve alatt ! Jogilag már létező államról beszélek, aki még nem tud róla az nézzen utána a világhálón.
Idézet
 
 
Erzsébet
#20 TrutnovErzsébet 2014-12-26 15:33
Jó Istenem , köszönöm,hogy meghallgattál és van remény, hiszen már régen kérlek Magyarország egységéért a magyarok egységéért.Csúnya ,aljas lopás volt Trianon.Nemcsak a Románok nemismerik ezt el, de ha hallanátok a cseheket?,nagyon elszomorít a viselkedésük, akkor is ha elvesztették Felvidéket.Támogatom és segítsünk minannyian amiben csak segíteni lehet.
Idézet
 
 
Nagy Jozsef
#19 BOGATEI.U.18.|540394Nagy Jozsef 2014-03-03 10:49
A mindent elintezo Istent kerem,h segitse nemzetem az igazsag elereseben ! Dicsoseg erte,mindorokke amen! N.J.
Idézet
 
 
miki
#18 ígazságot Magyarországnakmiki 2013-07-22 01:46
Tárgyalják újra trianont,de azonnallll,ha ez a kormány nem képes rá akkor váltsuk le a mostani kormányt,vagy szépen,vagy csúnyán,de utána kormányozzák végre szép hazánkat becsületes emberek!!!!!!!!!!!!!!!
Idézet
 
 
Pethő István
#17 2310 Szigetszentmiklós Csokonai utca 23Pethő István 2013-06-08 07:19
Nóta is ezt mondja, és az, sokat jelent
Hogy a zászló, ami Kolozsváron is leng
Piros, fehér és zöld. Jelezve ezzel is
Hogy ez a terület, hazánkhoz tartozik

Ne csak a széktámlán fúrt lyukon kukkoljunk
Hanem álljunk elő, és hangosan szóljunk
Elég az eddigi megaláztatásból
Aki magyar, legyen jussa a hazából


KIÁLTVÁNY

Szóljon e kiáltvány az egész országhoz
És azon kívül is az egész magyarsághoz
Ki magyarnak tartja magát e világon
Hallja a szavam, mit pusztába kiáltok

Kettős állam-polgár! Ez most a nagy téma
Mi lenne, ha össze fognánk ezért még ma
S nem csak a kettősség lenne a végcélunk
Hanem foltozzuk meg megtépett határunk

Kérjük vissza, azon területeinket
Amivel Trianon rövidített minket
Kérjük az ÚNIÓT, ha már tagja vagyunk
Egy nemzetté legyen egész magyarságunk

Minden Magyar, aki ahhoz tartja magát
Hogy szolgálná inkább nemzetét, a hazát
Tegyen lépéseket annak irányába
Legyünk egy nemzetté e Magyar-hazába

Mivel sok a magyar, s szűk az országhatár
Kérjük az ÚNIÓT, mert megérett ma már
Hogy az ország részét, mit elvettek tőlünk
Adják vissza most már, nőjön meg nemzetünk

Magyarokat, kiket elzárt az „új-határ”
A régi határral adják vissza ma már
Ne csak okmány legyen ma már létkérdéssé
Hanem a magyarság legyen ismét egyé

Mivel, az látható, hogy békesség nincsen
Mi más nemzeté lett, azon a föld-részen
A BÉKE kedvéért is, az már meg érné
Hogy tépett országunk legyen ismét egyé

Fel tehát Magyarok, itthon és külföldön
Egy legyen a célunk, a békesség győzzön
Az legyen a cél, hogy legyen ismét Béke
A szétosztódásnak legyen végre vége

Honfi társak! Fel hát! Egyemberként kérjük
Ez az egy út csak az, amivel elérjük
Hogy országunk ismét újra nagyra nőjön
Hogy virágozhasson békesség a földön

Béke legyen ismét. Emberség békéje
Isten úgy segítsen! Minden Magyar kérje
István királyunknak országa viruljon
Ami a miénk volt, jussként megújuljon

Kis-ország is ország, ez nem vitatható
De ha esély van rá, s itt van az ÚNIÓ
Éljen népünk ismét, újra szabadon hát
Legyen végre ismét NAGY ez a „kisország”

Elszaggatott népünk forrjon ismét egybe
Minden „igaz-magyar” ajka csak ezt zengje
Elvett hegyeink is mind ezt visszhangozzák
Legyen egyé népünk, és „NAGY MAGYARORSZÁG”
Idézet
 
 
inaJ
#16 deka1947@yahoo.cominaJ 2013-06-04 10:01
Emlékezzünk-Gyújtsunk egy gyertyát !
Idézet
 
 
Osvát Lehel
#15 GyömrőOsvát Lehel 2013-06-03 15:16
Üdvözlöm!
Nagyon egyetértek a cikkel. A változásokhoz alkalom kell, és aki változtatni akar, az meg is fogja tenni. Az alkalom jön, csak idő kérdése. Az alkalmak felismerése és öntudatunk fejlődése érdekében ajánlom a következőket:
Osváth Lehel vagyok, 2011-ben írtam egy "Istenek és emberek" című, világnézeti témájú könyvet. A könyvet 2012-ben elküldtem a Kárpát-medence és a Világ összes magyar nyelvű médiájának, egyházának és szervezetének.
mek.oszk.hu/11100/11163
A magyarok és a székelyek eredete kimaradt belőle. Az alábbi linkre kattintva a pár oldalas szöveg "Szittyák Világa" főcímmel a weboldalamon olvasható. users.atw.hu/bendeati/lehel/
Üdvözlettel: Osváth Lehel
Idézet
 
 
Prónay Balázsfalvi A
#14 1182 Budapest, Bánffyhunyad u.32/B.Prónay Balázsfalvi A 2013-06-02 17:14
Elmultakban egy egy Trianoni Megemlékezésen jelen voltam ahol is szomoruan tapasztaltam milyen ünnepélyes keretek közé szorították azt a gyászos napot Ökumenikus szinten.. Még meg is tapssolták.. Akkor sem értettem , ahogy most sem .. Még nem jött el a várva várt eredmény.. Hitemmel szentesítve 2006.juniius 29. Egyházi vonzattal is Felavatattam Prónay Bírtokomon belüli Prónay Teret, Nógrád Megye, Berkenye Község külterületén , ahol is Prónay Pál szellemiségét erősítettük, mint a gyászos Trianon eltőrléséért alakult ez a megnevezett hely is... Néhai Nagybátyám s rongyosai ádáz küzdelmet hajtottak végre hogy az el csatolt területek egy részét vissza szerezzék.. Mindenkori haza szolgálatában az utánuk következőknek is ez kell lenni a Szent ügyük.. Vesszen Trianon! 2013. június 4-én a fent megnevezett helyen a Prónay téren egész napos elmélkedésre pihenésre alkalmas hely van.. Tisztaságot Rendet meg kívánom.. Üdv : Prónay.Parancsnok
Idézet
 
 
Prónay Balázsfalvi A
#13 1182 Budapest, Bánffyhunyad u.32/B.Prónay Balázsfalvi A 2013-06-02 16:58
Elmúltakban volt alkalmam egy egy Trianoni megemlékezésen részt veni.. Ünnepélyes keretek közé szoritottáák amit a mai napig nem értettem.. 2006. június 29. valóra hoztam Prónay teret, Nógrád Megye Berkenye Külterületén a Prónay bírtokomon belüli részen, ahol számos hazafival Prónay Pál szekllemiségét erősítettük s igy a munkáságát is amit elért rongyosaival.. Hiszem jó ügyet szolgálunk , kik Trianon ledőntését szorgalmazzák ..... 2013. június 4-én a fent meg nevezett helyen a hason gondolkozásuak találkozója lehet ott.. Tisztaságot Rendet s Fegyelmet meg kívánom.. Üdv: Prónay.Parancsnok
Idézet
 
 
Medcare
#12 nem magyar, magyar vezetésMedcare 2013-06-02 13:23
"...egyedül a magyarság huséges a kegyetlen diktátumhoz..."

Csak azt ne mondja, hogy ezt elhiszi Bárki... A vezetőségünk sajnos a legutolsó honfoglalók ivadéka. Nem magyar. Magyarnak lenni nem igazolvány, kiegyezés, jogok kérdése, hanem első sorban kötelességtudat, önfeláldozás, önzetlenség gyakorlása (ls. bódisathva). A magyarságot vágyni s egyszer elnyerni kell = megvilágosodás.
Idézet
 
 
Nagyi Istvan
#11 16Gladstone Road northamptonNagyi Istvan 2013-06-02 13:14
Tokeletes igaz es semmisnek kell nyilvanitani es igazsagot a magyar nemzetnek.
Idézet
 
 
Medcare
#10 Szen(t) Ko(ö)rO(A)n(y)a országaiMedcare 2013-06-02 13:06
Kedves Mindnyájatok!

Szükséges visszatérnünk az ŐS (Ó)ROPa (ahol a ROP=VÍZ ls. Rába - a VAR elnevezése a NŐI minőségnek, melynek fia a PAR (ázs), a TŰZ, férfiúi minőség) tudás alapú hitéhez, ahol "ANYA JOGÚ" társadalmak éltek békén s virágoztak s védték magukat a bomlasztás ellen (ls. Michelangelo Naddeo gondolatai, Tacitus: Germania (itt a vérszomjas északi germánokról nevez el mindenkit, pedig ezen ősnépek a Duna völgyi kultúra népelemei, Kárpát medencei eleink). Bódogasszony szárnyai alatt újra egyesíthető lenne a Közép-Dunai élettér. Az Anyját minden nép fia tiszteli. A Szent Korona sem más, mint az Ő szimbóluma! A TÉR, mely a FÉNYt szüli - folyamatosan!

Legyen újra dicsőség Boldogasszony fiának lenni!

Ámen!
Idézet
 
 
szempoint
#9 beszélni tanulokszempoint 2013-06-02 06:06 Idézet
 
 
leszerelt
#8 Lélek-, szellemfertőtlenítésleszerelt 2013-01-28 20:40
Kedves salataniki,

Az érthető, hogy ezt vagy azt nem szeretünk. Rajtad kívül létezik a világon egy kis embercsoport, melynek elemei szintén nem szeretik, ha a magyarok foglalkoznak múltjukkal. Ez a kis csoport kétségbeesetten elhallgattatja, vagy ha már köztudatba került, undorítóan gúnyolja a magyarság múltja iránti érdeklődését; vadul támadja a magyar múlt hiteles kutatóit; világszerte ordítozza nemtetszését a sajtóban, az oktatásban, a szórakozásiparban, a hitterjesztésben. Ez is érthető: Ez a kis élősködő embercsoport nagyon jól tudja, hogy ha a magyar megtalálja és közzé teszi múltját, az emberiségen élősködők hazugságra alapozott világa elpárolog; az "ígért föld" kigyógyul parazita-fertőzéséből. Az ő szempontjukból a magyar múlt megsemmisítése - vagy legalább eltitkolása - létkérdés. Továbbá, ha a magyar megismerkedik múltjával, jelenét, azaz kilétét is megismeri. Ez a tudás pedig a rajta élősködők számára elviselhetetlen, mert a magyar kilét megismerése a magyar jövő magyar és magyar-érdekű alakítását és vezérlését eredményezi, mely kizárja az idegen élősködő népelemeket.

Azt, hogy a Trianon-szült népirtásnál vannak-e és voltak-e a világban sokkal szörnyűbb dolgok az egyéni értékrend dönti el. A magyar - és, tapasztalatom szerint, általában az emberiség tisztességes részének - erkölcsben az egyének ellen elkövetett gonosztetteknél undorítóbb a nép- és műveltségirtás, épp úgy, mint ahogy a gyilkosságnál is undorítóbb a tömeggyilkosság. Mindkettő egyformán erkölcstelen, de az undort az erkölcstelenség mennyisége jócskán fokozza. Egy bizonyos ponttól kezdve pedig a gonosztettek mennyisége maga - egy még eltaszítóbb - undort kelt.

A Nagy Magyarország vagy Történelmi Magyarország téma a fönt említett magyar múlt megismeréséhez tartozik. Azt tanulmányozva jutunk el oda, hogy ráismerjünk mai helyzetünkre, mely kétségtelenül bizonyítja, hogy sorsunk azóta lényegesen romlott. Tehát természetes, hogy vágyódunk az akkori életre, amit akkori Hazánk biztosított számunkra.

Igazat adok abban, hogy a Habsburg diktatúra alatt Magyarország gyakorlatilag egy osztrák gyarmat volt. Ám létezett Történelmi Magyarország azon uralom előtt is, azon kívül is. Sőt, Magyarország, bármilyen néven is ismert, létezett még mielőtt Európa hallott volna Habsburgokról, osztrákokról, vagy bármilyen Európa-idegen betolakodókról. Tehát a "Nagy Magyarország" vagy "Történelmi Magyarország" nem azonos az Osztrák Magyar monarchiával vagy annak bármelyik részével.

Azt, hogy kinek mi fáj, a honszeretet és az igazságérzés szabályozza. Az osztrákoknak az Osztrák Magyar monarchia egy jogtalan zsákmány volt, amit a Habsburg dinasztia megbukásakor egyszerűen elvesztettek épp olyan erkölcstelen módszerek alkalmazása nyomán, mint amilyennel ők azt megszerezték. Nekünk, viszont, Magyarország Hazánk, "akit" jobban szeretünk, mint sajátmagunkat. A hazaszeretetet ugyanazok a tényezők keltik bennünk, mint minden másfajta szeretetet: Aki megismeri a Magyar Hazát, az "őt" szereti. Ezen túl, jogunk van Hozzá, mert mi már itt éltünk, itt neveltük gyermekeinket, ezt a földet műveltük, ezt a Hazát építettük, szépítettük évezredeken át, mielőtt idegen népek ide betolakodtak volna.

Nem hasonlíthatjuk esélyeinket se a nyugat- se az északeurópai népekéhez, mert azok sohasem szenvedték meg azt a tervszerű, rendszeresített nép- és műveltség-irtást ami ellen a magyar nép már 1100 éve küzd.

Végülis, nem tudom elképzelni miért akarná egy magyar ember "utolérni" pl. a franciákat? Miért akarna lesüllyedni bárki is arra az erkölcsi szintre, amelyen a nyugateurópai népek sínylődnek? A Magyar Nemzet hivatása az emberiség fölemelése, s nem gyermekei lesüllyesztése egy lelki- szellemi- pöcegödörbe.

Záróban, hadd idézzem, Deák Ferencet: "Amit egy nép elvesztett, azt a történelem változása, a sors és a szerencse forgandó csillaga visszaadhatja, de amiről önként lemondott, az örökre elveszett."
Idézet
 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

Új írások

Jó honlapok

Oldalainkat 262 vendég és 0 tag böngészi

Látogatók

Hungary 67.7%Canada 1%
Romania 5.4%Serbia 1%
United States 4.3%Switzerland 0.4%
Germany 2.9%Australia 0.4%
Russian Federation 2.9%France 0.4%
Ukraine 2.8%Netherlands 0.2%
United Kingdom 2.2%Italy 0.2%
Sweden 2.1%Belgium 0.2%
Slovakia 2.1%Poland 0.1%
Austria 1.3%Greece 0.1%

Today: 642
This Week: 2666
Last Week: 7026
This Month: 21829
Last Month: 29146
Total: 1827644

Belépés