20241122
Last updateCs, 08 febr. 2024 7pm

rovas logo

2018 április 11, szerda

Levél a Fideszre szavazóknak

Szerző: Józan Paraszti Ész

Összefogásra szólítalak, nem ellenségeskedésre. A mostani választás után nagy lett a felelősséged! Te elhiszed, míg mi, nem Fideszre szavazó, magyar érzelmű emberek nem hisszük, hogy ez a társaság valóban magyar Magyarország építésében érdekelt. Hát segíts, hogy a közös érdekeink érvényesüljenek.

Kedves, Fideszre szavazó magyar honfitársam!

Az országunkban rengeteg problémát kell megoldani. Az elkövetkezendő 4 évben kiderül, hogy a „MIT?” problémákat és feladatokat a kormány majd „HOGYAN?” és „MIÉRT?” fogja megoldani. A Te felelősséged ezután, hogy vakon dicsőítesz egy bálványt – akit valószínűleg személyesen nem is ismersz és nem tudhatod, hogy mit, hogyan, miért tett / fog tenni –, avagy értelmes ember módjára nemzetben, magyar tisztességben gondolkodva véded meg a szavazatoddal adott felhatalmazásod értékét.

Nem kétségbe vonva, hogy Te is magyar érzelmű vagy, a jelen helyzetben Tőled és társaidtól várjuk hazánk és népünk érdekeinek megvédését az általad választottak munkájának szigorú kontrolljával. Mi a szavazó urnáknál megtettük, „amit megkövetelt a Haza”, most Te jössz, hogy megmutasd, mi rosszul gondoltuk, láttuk!

Mi, Fideszre nem szavazók elítéltük a tisztességtelenséget, lopást. Ti azt mondtátok, ez belefér, hisz mindenki lop.

Mi, Fideszre nem szavazók, úgy látjuk, hogy az ország kiárusítása és a magyar nemzet elárulása és kivéreztetése zajlik.

A nézetkülönbségünket két csoportra bontanám: a nemzet halálát okozó problémák – a magyar erkölcsöt szembeköpő problémák.

Az alább felsoroltak meg nem oldása a nemzet halálát jelentik, a legmagasabb prioritásúak a magyarság életterében. Erre szövetkezzünk, ez a legfontosabb. A veszélypontok meghatározásában és e területek védelmében egyet kell értenünk, össze kell fognunk! Viszont – elkötelezettséged alapján – Neked kell a kiválasztottjaidat ellenőrizni és helyes, magyar úton tartani! Hallasd a hangod az alábbiakban, kérdezd képviselődet, hogy ő illetve az országos apparátus miként vélekedik az alábbiakról:

1. Nemzetbiztonság

a. A parlamentben és a stratégiai vezető poszton nem lehetnek kettős állampolgárok. Ugye belátod, nemzetbiztonsági kockázat, hogy az illető mit tesz / tehet a másik állampolgársága érdekében előnyben?

b. Hazánkban fegyveres szervezet csak magyarságra felesküdve, a magyar kormány által 100%-ban ellenőrizve, magyar tulajdonosokkal működhet. Ugye – a sok idegen tulajdonú biztonsági szolgálatot elnézve – tudod, hogy ez jelenleg nem így van? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

c. A stratégiai nemzeti vagyon tulajdonjoga (föld, víz, ásványkincsek, energiaforrások, közlekedés, pénzügyi eszközök - pénzkibocsátás illetve az egészségügy, az oktatás, a jogalkotás) 100%-ban magyar kézben legyen, kizárólag magyar érdekek mentén működjön. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

d. A stratégiai ágazatok működtetésére más országokkal, idegen szervezetekkel kötött szerződésekben a magyar érdek garantáltan védett legyen, ne legyen visszavonhatatlan károsodás, kiszolgáltatottság. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

2. Magyarság védelme

a. Magyarország minden értéke, vagyona a magyar népé. Az ország (több)ezer éves történelme meghatározza, hogy mik a hagyományai, történelmi eseményei, kultúrája, vallása, erkölcse, a nemzeti értékei. Semmilyen idegen befogadott nép nem kérdőjelezheti meg, ez ellen nem tiltakozhat, nem tilttathatja le, nem rongálhatja, nem hamisíthatja. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

b. Egy ország attól az, aminek nevezik, ha az országalapító nép polgárai vannak stratégiai (gazdasági, szociális, jogi, oktatási, művészeti, egészségügyi, energiapolitikai) ágazatok élén és még legalább a középvezetői szinten is: Csak ez garantálhatja, hogy az ágazati információk kezelése illetve az ágazatokban hozott döntések az őslakos nemzet érdekei szerint történjenek. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

c. Az országunk népességpolitikájában kiemelkedően fontos, hogy a magyar identitású népesség legyen túlsúlyban. Nem lehet cél idegen – ráadásul kultúrában, vallásban, erkölcsben antagonisztikusan eltérő – népek, fajok betelepítése, el/túlszaporítása. Ide tartozik az abortusz törvény felülvizsgálata is, az emberi élet védelme már a fogantatás utántól. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

d. A magyar ifjúság nevelése a stabil és magyar minőségű jövőnk záloga. El kell szakítani a csengő-zenélő-smsező tenyérnyi kis kütyüktől gyermekeinket. Természet szeretetére, védelmére, mozgásra-sportolásra, magyarságának ismeretére, az idősebbek tiszteletére kell nevelnünk őket, nem pedig egy elektronizált zombinak. Legyen tudásuk, öntudatuk, tisztességük, felelősségérzetük. Ne lehessen gombnyomásra kivezényelni őket az utcára és ha kérdeznek tőlük valamit (pl. az iszlamizálódás ellen tüntetők esetében „Tudod-e hány mecset van Budapesten azon belül milyen pártvezetésű kerületekben van a legtöbb?" /válasz: 12, ebből 11 Fideszes önkormányzatokban, Kérdés: „Akkor most kedves fidelitas-os mi ellen is tiltakozol? Mit is akarsz? Bezáratni ezeket a mecseteket"), akkor nem az a válasz: „Nem nyilatkozom". Ugye tudod, hogy ez óriási probléma? Önálló gondolkodásra képtelen bábuk!

e. A tisztességgel ledolgozott munkás évek után, a befizetett nyugdíjalap nyújtson tisztességes öregkort is. Ne lehessen a nyugdíjhoz való alanyi jogot elvenni és egy törvénnyel a családtagra, gyerekre átruházni az öregek eltartását. A nyugdíjjárulék fizetését törvény írja elő, a pénz az államkasszába folyik be. Ebből a gyermek egy fillért sem lát. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

f. A magyarság elleni erőszakos támadások drasztikus felszámolása. A cigányok által elkövetett rablások, gyilkosságok elhallgatása, a bűnösök elfogása és büntetése legyen végre rendbe téve (megfélemlített intézkedő rendőrök, luxus börtönök, a saját vagyonát védő magyar ember büntetése, stb.). Valódi közbiztonság legyen, a tisztességes emberek védelme, ne a bűnözőké. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

3. Magyar gazdaság

a. Országunk gazdaságpolitikájában kiemelkedően fontos, hogy az ország vezetésében és működtetésében a magyar identitású népesség idehaza találja meg az érvényesülési lehetőségét, életerős, művelt, szakképzett, tisztességesen megfizetett legyen. Ne menjen idegenbe a szaktudás, a kutatás, a magyar találmányok hasznosítása. Nem megengedhető, hogy multinacionális vállalkozások ugyanazért a munkáért nálunk (jóval) kevesebbet fizessenek. Nem megengedhető az, hogy a vállalkozások támogatásában a külföldi vállalkozás sokszorosan előnyösebb felételeket kap az államtól, mint a magyar. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

b. Egy ország gazdaságpolitikájában elsődleges szempont a társadalom, a benne élők gazdasági potenciáljának védelme, akár egy másik kormány által elkövetett gazdasági bűntettek felülvizsgálatával is. ilyen dolog az államadósság kérdése. Antall szerint az államadósság fizetése becsületbeli ügy. Szerintem az államadósság fizetési mértékének drasztikus csökkentése nemzetvédelmi ügy! A már vagy 10-szer megfizetett hitelösszeg adósságspiráljából, uzsorakamatos rendjéből kiugrás egy tettekben is magyar kormány számára kötelező feladat (ld. izlandi példa). Ne fizessünk az uzsorásoknak, fájjon az ő fejük a pénzük miatt. El kell tűnnie a világon egyik legmagasabb ÁFA kulcsnak, a többszörös adóztatásnak, az irreálisan magas, indokolatlan illetékeknek (pl. ingatlanvásárlás esetén leadózott jövedelemből vásárolsz, miért fizetsz ismét illetéket?). Ugyancsak a legrövidebb időn belül meg kell oldani a devizahitelesek 10 éve húzódó, számos öngyilkossághoz vezető sanyargatását (ld. horvát példa). Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

c. Egy ország gazdaságpolitikájában alapvetően fontos, hogy minél magasabb szinten legyen önellátó, ne legyen kiszolgáltatva nemzetstratégiai területeken idegen erőknek. Energia, ivóvíz ellátás, műszaki eszközök, stb. Ugye tudod, hogy ez nem így van most? Ugye tudod, hogy mit jelent, ahogy most van?

Nem folytatom. Egyszerre úgysem lehet mindent megoldani. De a fenti területek torz kezelése a magyarság halálát jelenti. A torzulás kontrollja és kiigazítása, a megválasztott vezetők számonkérése a mostani választási eredmények alapján (és a korábbi Fidesz-es tevékenységek alapján is) Neked és a többi, Fideszre szavazó társaid felelőssége.

Vannak „rémhírek", amelyek alapján mi nagyon aggódunk (többszázezer izraeli betelepítése, idegen /mit ad Isten, ez is izraeli/ katonai alakulatok jelenléte, a magyarság teljes kivéreztetése egészségileg, gazdaságilag). Mondhatod, hogy ez nem így van. Nos, a cion bölcsek jegyzőkönyvére, a Kalergi tervre (ugye tudod, mikről beszélek?) is azt mondják, hamisítvány, viszont minden tétele pontról-pontra bekövetkezett / bekövetkezik. Ismered a nyirkai jóslatot? Lehet „népmesének" venni, de az abban leírtak is megtörténtek és egy borzalmas jövőt vetítenek elénk.

Kedves Fideszre szavazó magyar honfitársam! Bizonyítsd be, hogy a fent leírt félelmek alaptalanok. Ha mindketten azt látjuk, hogy Magyarország, azon belül kiemelten a magyar identitású nép épül, szépül, erősödik, akkor hidd el, mi, másokra szavazók is elégedettek, nagyon boldogok leszünk és 4 év múlva mi is azokra szavazunk majd, akik ezidő alatti ténykedésükkel bebizonyították, hogy igaz magyar emberek (mégha egy kicsit /nagyon sokat/ lopnak is, saját zsebre).

Üdvözlettel:
Józan Paraszti Ész

Hozzászólás  

#21 Válasz "magyarnabob"-nakJózan Paraszti Ész 2018-05-07 16:53
Örülök a válaszodnak. Számomra a "pártosdi" nem megoldás, ezért amit a MIÉP-ről kicsemegéztél, annak helyénvalóságát nem vitatom. A 12 pontot nem a MIÉP 12 pontjára értettem, bár az abban leírtak fő gondolatvilágával egyetértek (ezért is szavaztam rájuk).
Számomra Orbán nem elfogadható. Fidesz-Likud testvérpárt, Netanjahu barátság, a különféle költekezése valamint a strómanjai (egy A.Vajna, vagy egy Mészáros Lőrinc sikersztori semmiképp nem magyarázható meg). A teljes behódolás a szólásszabadságot tipró holololo törvénnyel, stb. stb. Én egy magyarellenes országvezetést látok.

Viszont egyetértek Veled a ballib-ek megítélésében. Látom a saját környezetemben is a magyar értékrend, történelem, érdekek iránti teljes közönyt.

Én egy utat látok: magyar emberek magyar jövőt építsenek. Nem ismeretlen, szépen szónokló vezéreket kell követni, hanem a magyar lelket, erkölcsöt. Mert azt én vallom és én élem meg. Ezt a világnézetet valló társakat kell találni és életképes dolgokat felépíteni és terjeszteni.
#20 Kaposvár Szántó u 6.Rada Róbert 2018-04-25 09:30
Üdvözlet ! Az talán lehet-e kérdés, hogy Európa adósságba verje magát, velünk együtt, és ezzel támogassuk egy mesterségesen fenntartott állapotot Afrikában és a Közel Keleten, visszafogva Európa belső fejlődését. Nem beszélve ezzel vastagon hozzájárulnak az USA adósságának kifizetéséhez is, vagy Európa legyen önálló, a NATO tól független, politikailag szabad egység.
#19 nemvagyunkmaszületettbárányokmagyarnabob 2018-04-24 19:06
Kedves Józan Paraszti Ész !

Itt a kerti munkák dandárja. Csak erre történő hivatkozással tudom magam mentegetni a késői válasz miatt, meg azzal, hogy több az írnivaló, mint az idő, amit erre fordíthatok.
Amit az új barázda című leveledben írtál, azokkal általában egyetértek. Ám mivel példaként hivatkoztál a 12 pontra, ezért azt kezdtem elemezgetni.
Amiben egyetértünk, az ez : „Abban ugye egyetértünk, hogy sok a baj, „.
Meg ebben majdnem : „Mindegyikünk a magyar érdekek védelmére, ... , a magyar megmaradásra akart voksolni. „
A középső rész kihúzása két dolgot jelent. A tűz és víz egyesítése nem lehetséges. A ballibek és a jobboldali nemzetiek egyesítése - eszmei szinten - nem lehetséges. Egy jobboldali nemzeti párt programjában a radikalizmus és a nemzetegyesítés szintén antagonizmus. A magam részéről annak is örülnék, ha az egyesítési törekvés helyett a nemzeti jobboldal megbontására/szétzúzására nem tennénk erőfeszítéseket.
A választási eredményekkel kapcsolatban fel kell ismerni, minél radikálisabb egy párt, annál inkább marginalizálódik. Vagy legalábbis lesz egy plafon, amit nem fog tudni átlépni. Lehet ugyan próbálkozni, csak az eredményt tudomásul kell venni .
Mondom ezt én, aki szintén magyar nemzeti radikálisnak vallom magamat. A stratégia szintjén mindenképpen. A távlati célkitűzések szintjén mindenképpen. A taktika szintjén, a pragmatika szintjén azonban a józanság kompromisszumokat követel. A leghosszabb út is egy lépéssel kezdődik és lépésről lépésre tartani kell az irányt.
Kompromisszumként minimum a radikalizmus becsomagolása – és nem az álcázása -
fontos, formai és tartalmi szinten egyaránt. Nagyon fontos továbbá a radikalizmus helye és helyes iránya. Az alapokban nincs helye kompromisszumoknak, az egyes részterületeken, a konkrétumokban pedig a radikalizmus nem a megvalósíthatatlan szélsőségekben hanem a megvalósítható, józan előrelépésekben kell, hogy megmutatkozzon.
Szerintem a nemzeti radikalizmus alapvetően azt jelenti, hogy a ballibekkel, a ballib eszmeiséggel semmiféle közösködés nincs. A magyarság egysége nem a téveszmék és értéktelenség befogadásával, elfogadásával jön létre.
Most nézzük a 12 választási pont bevezetését. Idézem : „...mindenki helyett ki kell jelentenünk: Orbán Viktor szavatossága lejárt. Egy önmagát túlélt despota torzult rendszerében élünk.”
Tekintve, hogy Orbánt a nemzeti jobb ikonikus figurájának tekinti több millió választó, ez az állítás egy ballib mentalitású óriási politikai baklövés. Nem radikalizmus, hanem a jelenlegi közmegegyezés szerinti nemzeti jobb eszme elárulása. Aki ezt az állítást megfogalmazta, az Orbán ellenességével a ballib oldal sűrűjébe helyezte magát, ahonnan hiteltelen minden jobbítási szándék . Már a kijelentés szemléletmódja is ballib jegyeket takar. A ballib módi ugyanis az, hogy mindig más a bűnös, mindig más a felelős, mindig másnak kell megváltozni, itt pl. Orbánnak és rendszerének. Nem mi, magyar emberek, nem mi vagyunk még elég érettek, elég felelősek, elég tökéletesek, nem nekünk magunknak kell még megváltoznunk.
Idézet az 1. pontból : „A MIÉP Ifjúsági Tagozata a nagy létszámú fővárosi tüntetésen minden jelenlévőnél határozottabban nyilvánította ki az oktatási reform, pontosabban radikális oktatási fordulat szükségességét.” Szerintem az említett tüntetés a ballib oldal kormányellenes tüntetése volt oktatáspolitikai reformnak álcázva. Megbocsáthatatlan tett a ballib szutyok közé keveredni. És ez a lealacsonyodás a MIÉP-nél már nem véletlen.

A leveledben ezt írtad : „ Szeretném a személyeskedést kizárni a továbbiakból Veled és minden további hozzászólóval. Remélem, a továbbiakban a "valamiÉRT" fogunk írni egymásnak.
No most az eddigiek, azok személyeskedésnek tűnnek ? Mert ahogyan haladunk a 12 pont problémáinak elemzésében ( és szándékosan nem a Te leveledben felsorolt igénypontok elemzésében) , egyre inkább fog úgy tűnni, hogy a párt programjának bírálata nem elválasztható az azt megfogalmazók személyétől. No mindegy, még egy gondolatot megkockáztatva folytatom.
Idézek : „A nemzetállamok elleni támadás, melyet Soros György és Netanjahu, így szükségszerűen az utóbbi csatlósaként Orbán Viktor rendszere fémjelez, már az iskolában el kívánja venni fiataljaink jövőjét.”
Az idézetből csakis egy dolog világos, bármilyen abszurdnak tűnik is : az illetőknek az Orbán fóbiája annyira elvette a józan eszét, hogy azt kell gondoljam, hogy az illető ténylegesen a ballib kártevést, például Magyar Bálint ténykedését védelmezi.

Az ifjúság nevelése, tudatossági szintjének emelése nemzetünk egyik legfontosabb kérdése. De ballib platformról, ballib gondolkodásmóddal ennek esélye sincs.
Az általad írt levél 2/d pontja már sokkal jobb megközelítése a témának . Eltekintve a banális aktuálpolitikai példálózásodtól, ahol is egy nem kellően differenciált, tehát igaztalan ítéletbe keveredtél. A vallásszabadság ugyanis érték. Valamennyi mecset bezárása - csak mert - hiba. Ám ha egy imahelyen nem Istenhez imádkoznak, hanem a vallás erőszakos oldaláról ( pl. itt a sárija ) prédikálnak, vagy általában nem a lelki felemelkedéssel foglalkoznak, hanem a vallást egy idegen, külső hatalom világi céljai érdekében vagy más vallások ellenében igyekeznek terjeszteni, akkor az maga a vallásszabadság ellenzése.
A fenti helyzetben, ha szándékos provokatív kérdéssel ( a kérdéses önkormányzatok politikai irányultsága) a ballib nézőpontja került előtérbe, akkor erre az egyetlen válasz : KUSS ! A tudás, öntudat, tisztesség, felelősségérzet nevében.
Végezetül : nem érzem magam alkalmasnak egy jobboldali nemzeti párt ideológiájának kidolgozására, tehát ilyesmit ne várjatok tőlem. De a kidolgozott ideológiákból és programokból a ballib eszmeiséget elég alaposan ki tudnám gyomlálni.
#18 Új barázda ... II. részJózan Paraszti Ész 2018-04-18 15:50
Szerintem a magyarságban gondolkodó embereknek egyformán kellene látniuk mik az összefogás pontjai és közösen tenni érte ezeken a területeken:
- a magyarság jövőképe: sok bölcselet nyilatkozza ki, hogy: a múltat nem tudod megváltoztatni, a jelentben cselekedhetsz, a jövő pedig bizonytalan. Lefordítva: a múlton lehet, kell rágódni, de leginkább azért, hogy a mostani helyzet okait feltárjuk és tanuljunk a hibákból és a jókból is. A jelen a Te pályád. Itt és most tedd a helyeset. Jövőkép viszont mindenképp kell, mert egy nemzetmodellt meg kell fogalmazni, amelyben elfogadod a te és szeretteid életképességét és amelynek eléréséhez a jelenben végzett cselekedeteidet igazítani fogod. Vajon van ilyen életszerű, reális "magyar jövőkép"? Tudjuk egyáltalán, hogy mit lehet tervezni Magyarország jövőjével kapcsolatban? Milyen mozgástere van a magyar nemzetnek (nem a politikai pártoknak)? Fogjunk össze, hogy az erre alkalmas embereink lépjenek a modell kidolgozásában és annak megvalósításában.
- a magyarság értékrendjének védelme: történelmünket, hagyományainkat, kultúránkat idegenek, magyargyűlölők által történő rosszindulatú hamisításainak megakadályozása. Mivel még a nemzeti oldalon is megosztottság van sok ilyen kérdésben, legalább azt érjük el, hogy a különböző nézeteket valló "megmondó emberek" ugyanazok kérdésekre ne egymás mellett elbeszélve, hanem bizonyítékok mentén érveljenek. Már látom, hogy ez a nézetem támadható: ez is megoszthatja a magyarságot (pl. István - Koppány). Mégis alapvetően fontosnak tartom a nemzeti értékrend (pl. mint a 12 pont) megfogalmazását, megvitatását és kihirdetését. Fogjunk össze a magyar értékrend deklarálásáért, széles körű megismeréséért, hitelességének megvédéséért, utódainknak továbbadásáért.
- a nemzet szuverenitásának védelme: az ország szuverenitása, a nemzeti vagyon védelme, megakadályozva, hogy bármilyen stratégiai terület (egészség, oktatás, jog, pénzügy, földtulajdon, víz, ásványkincsek, védelmi eszközök, energia, közlekedés, stb.) idegen erők kezébe vagy meghatározó befolyása alá kerülhessen. Ha a magyar színházi igazgató úgy döntött, hogy bemutatja Csurka: A hatodik koporsó c. művének előadását, akkor az legyen bemutatva. Ha az ország természeti adottságai lehetővé teszik az önellátást pl. energiában, akkor az ország kormánya ezt fejlessze. Fogjuk össze az idegen, magyarellenes befolyás ellen. Tiltakozzunk együtt idegen országok fegyveres szervezeteinek jelenléte ellen.
- a magyar nép védelme: a magyar emberek szellemi, lelki és testi továbbá egzisztenciális biztonságának védelme. Fogjunk össze a butító médiák tudatkárosító működése ellen, a magyargyűlöletből elkövetett fizikai támadások ellen, a magyar nép megtévesztése, ezáltal a vagyoni helyzetének spekulatív, rosszindulatú meglopása ellen. Fogjunk össze, hogy a magyar jogrend ne adhasson alapot senkinek sem (politika, gazdasági, államigazgatási, pénzügyi szereplők) a nép kifosztására. Fogjunk össze, hogy az a választott tisztségviselő, aki a magyar érdekek ellen tesz, azt azonnal leváltjuk, és nemhogy mentességi joga volna, de többszörös szigorral legyen számon kérve a nemzet ellenes cselekedete. Mindehhez hozzunk létre egy nemzeti felügyeleti szervezetet (olyan felhatalmazással, mint az Aranybulla 31. cikkelyének nemesi ellenállási joga a királlyal szemben).
- magyar-magyar egyűttműködések építése: vásároljunk magyar embertől, magyar hazából származó alapanyagból készült termékeket. Viszont ahhoz, hogy mindez teljesíthető legyen, fogjunk össze, hogy minél több területen legyen magyar termelés, a magyar termelő, gyártó magas szintű tudással rendelkezzen, minőségi terméket állítson elő, reális-tisztességes áron értékesítsen. Ehhez egy komplex magyar gazdasági programra van szükség. A saját értékek mennyiségi és minőségi ismeretével, a hiányosságok, problémák ismeretével, a fejlesztés módjával, költségeivel, a finanszírozás módjával, stb. Fogjunk össze, hogy legyen egy magyar önellátás fejlesztését támogató "0%" kamattal hitel nyújtó, de a nemzeti szinten mért eredményességet szigorúan megvizsgáló nemzeti pénzintézet, "magyar minőség" minősítési rendszer, legyen egy magyar belső piac, magyar termelőket és piaci érdekeket védő jogi környezettel, legyen egy magyar helyipénz rendszer - nem folytatom, de itt is jelzem: ha valaki tud ilyen magyar alapokon nyugvó gazdaságfejlesztési programot (nem ám uniós pályázatokból, hanem magyar tulajdonban lévő erőforrások alapján), akkor jelezze, szívesen megnézném.
Talán kiindulásnak a további eszmecseréhez ennyi is elég. Javíts, ha az összefogás területeiben és módjában valamit rosszul látok! Egészítsd ki, amit és ahogy Te is fontosnak tartasz.

Remélem, hogy ebben a mederben fog továbbfolyni a virtuális beszélgetésünk és mielőbb akár személyes találkozások keretében is a megvalósításhoz szükséges összefogásra köthetünk egyességet.
#17 Új barázda ... I. részJózan Paraszti Ész 2018-04-18 15:35
Kedves "magyarnabob"!

Szeretném a személyeskedést kizárni a továbbiakból Veled és minden további hozzászólóval. Remélem, a továbbiakban a "valamiÉRT" fogunk írni egymásnak.

Van, ami elválaszt, ez TÉNY: A magyarságban gondolkodók nem egységesen szavaztak. Ennek okát kár boncolgatni, értelmes ember átgondoltan, szabad akaratából és a legjobb meggyőződése szerint X-elt. De ezzel ne foglalkozzunk! A pártoskodás egy tömegmegosztó rendszer. Ha itt leragadnánk, az teljesen felesleges vitát eredményezne.

Van viszont, ami összetarthat, de ez egyelőre csak REMÉNY: Mindegyikünk a magyar érdekek védelmére, ehhez a magyarság egyesítésére, a magyar megmaradásra akart voksolni. Ennek szellemében folytatom a válaszomat is.

Abban ugye egyetértünk, hogy sok a baj, ezeket soroltam fel a vitaindító cikkem törzsében és egyetlen pontra sem kaptam negatív visszajelzést. A levélben és most is hangsúlyozom, hogy ezen problémák és a többi, nem ismertetett probléma megoldásárhoz népi szintű nemzeti ÖSSZEFOGÁS kell! Mindegy, hogy milyen nevű párt van a hatalmon, el kell érnünk, hogy a kormányzati rendszer tevékenysége kizárólagosan a magyar nemzetnek, annak fejlesztésének és védelmének legyen alárendelve. Ne finanszírozzunk kizárólag a világ zsidósága részvételére Budapestre szervezett maccabi olimpiát 30 milliárdért, ne finanszírozzunk zsinagóga építkezést Újvidéken félmilliárdért, ne küldjünk magyar katonákat többezer kilométerre sokmilliárdért, aztán: Paks2, kínai vasút, még aztán: külföldi vállalkozások adókedvezményei szemben a magyar vállalkozások NAV-nyomorgatásával, az állampolgárokra és vállalkozásokra vadászó államigazgatási szervezetek (milliárdos traffipax, NAV), stb. stb. stb. Emellett kötelességünk kiállni pl. amellett is, hogy tisztességes munkavégzés után alanyi jogon járjon a nyugdíj, a magas színvonalú orvosi ellátás (megelőzésben és betegség ellátásában), gyermekvállalás esetén az állami támogatás, stb. És azért is össze kell fognunk, hogy magyar gyermekeink tudásuk alapján valós értékükön bérezve és elismerve érvényesüljenek idehaza, ne kényszerüljenek külföldre menni illetve ne legyenek háttérbe szorítva pl. egy idegen (zsidó) üzleti hálózatépítés miatt. A mi felelősségünk, hogy a magyarság érdekét kontrolláljuk a kormány tevékenységében: ésszel, nyitott szemmel, magyar szívvel - de egyúttal nemzetmentő erővel.
#16 Nem keltem a másik pártjáraR Zoltán 2018-04-17 12:04
Kedves Jenő bátyám!

Értékeltem mondanivalóidat úgy a megjelölt hozzászólásaidban mint a nekem írt válaszban, amelyeket továbbra is tiszteletben tartok, de meg kell írnom, hogy nem tudtál meggyőzni abban, hogy ez nem erre a honlapra való írás. Így én is befejezettnek tartom eszmecserénket egy kitoldással de ezt már csak megjegyzem nem vitatéma.

"Ráadásul még Te is a másik pártjára keltél"

Én csak a magam gondolatait vetettem írásba és nem keltem a másik pártjára. Ha bármi melléállás gyanítható mondanivalómban az csak a honlap szellemiségvédelme végett lehetett.

Szeretettel: >Zoli
#15 apokolbavezetőútkikövezésemagyarnabob 2018-04-17 12:03
Kedves Józan Paraszti Ész !

„Összefogásra szólítalak, nem ellenségeskedésre. „

Ez nem igaz. Nem összefogásra szólítasz, hanem szemrehánysz, hibáztatsz, és azért hibáztatsz, amiért érték ítéletünk nem teljesen azonos a tiéddel. A hibáztatás pedig mindig ellenségeskedést szül. És amikor bontod ki a részleteket, kiderül, hogy ostobaságokat locsogva általánosítasz is :

„A Te felelősséged ezután, hogy vakon dicsőítesz egy bálványt ...”

Hát nem is tudom, ezt minek alapján feltételezed minden Fideszre szavazóról ?
A kiemelt rész sokkal inkább tűnik úgy, mint az elméd tartalmának projektálása másra, vagyis nevezetesen inkább te vagy az, aki vakon dicsőítesz egy ( miépes) bálványt !

De folytatom a mondatodat :

„avagy értelmes ember módjára nemzetben, magyar tisztességben gondolkodva véded meg a szavazatoddal adott felhatalmazásod értékét.”

Ez a mondatod / gondolatod erősen hiányos. Duplán hiányos.

Először hiányzik egy mellérendelés. A bocsásd meg a mi vétkeinket, miképpen mi is megbocsájtunk az ellenünk vétkezőknek mintájára. Vagyis, hogy Te is megvéded a saját szavazatoddal valakiknek adott felhatalmazásod értékét.

Avagy Te tudatosan eleve az értéktelenre ( felhasználhatatlanra, eredményt elvileg sem hozhatóra) , a felelősség fel nem vállalására szavaztál ? Mert ha az értékre szavaztál, akkor ugyan mutasd már fel, hogy milyen érték lesz a következő négy évben a szavazatod eredménye ?

Másodszor, ami hiányzik még – és természetesen ez az egész cikkedre vonatkozóan hiányzik- az az elvek kifejtésén túl, tehát az elméleten túl a gyakorlati megvalósítási mód leírása.
Mert szép szép az elméletileg leghelyesebb út kifejtése ( amivel nem állítom, hogy ez itt ténylegesen meg is történt), de a gyakorlati lépések megfogalmazása nélkül ez bizony béna kacsa, jámbor óhaj, vagy éppenséggel csak egy antitézisre váró tézis bejelentése. Tehát hiányzik azon konkrét lépések felvázolása, hogy Te hogyan fogod saját szavazatod értékét realizálni, és mit vársz tőlünk konkrétan, minden körülményt figyelembe véve.

Azért itt hozzátennék még valamit. Jézus gondolatai ( parancsai) értéküket és igazságtartalmukat tekintve nagyságrendekkel a miépes gondolatok fölött álltak, mégse gondolta Jézus azt, hogy ezek a gondolatok ( szeresd felebarátod, legyetek tökéletesek….) kimondásuk után órákon belül átmennek majd a köztudatba és meg fognak valósulni.

Térjünk vissza a főgondolatokra.
„A mostani választás után nagy lett a felelősséged!”

Hát tévedsz ! Elméletileg is, gyakorlatilag is.

Elméletileg a választási rendszerrel, a képviseleti rendszerrel mindig lemondunk felelősségünk egy részéről. Ennek persze nem feltétlenül így kellene lenni. Ennek ugyan már nem sok köze van ahhoz, hogy kire is szavaztunk, de ha elméleteket építünk, akkor annak alapvetően stratégiailag helyesnek kell lenni.

Megpróbálom vázolni : az emberek egyenlősége egy liberális téveszme. A liberalizmus az egyenlőséget a sudrák szintjén, a nulla felelősség szintjén kivánja nivellálni. A világ fennmaradásának azonban egyetlen esélye, ha egyre több embernek a felelőssége, spirituális és szakrális szintje, tudása és tudatossága a sudrák szintje fölé emelkedik. Amennyiben tehát nem a felelősségünk egy részének lemondásáról akarunk beszélni a képviseleti demokrácia szisztémájában, akkor nyilvánvaló kell, hogy legyen, hogy önmagunknál jóval nagyobb tudású, felelősségű és szakralitású képviselőket kell választanunk.

Gyakorlatilag éppen a választások előtt nagyobb a felelősségünk.
A felelősség lényegében egy választási lehetőségek által nyitva hagyott döntési lehetőségek közötti választás megnyilvánulása. A választás után a döntési lehetőségek száma eggyel csökken.

Most látom csak, még az első sorodnál tartok, de már a válasz több mint egy oldal. Ugyanakkor a több irányú mérlegelést igénylő témák még hátra vannak, ha mindezeket ki akarnám bontani, talán a következő választásokra sem végeznék.
Ezért csak néhány kérdést teszek fel :

Komolyan gondolod, hogy a Fidesz szavazók többsége nem a nemzeti jobboldal képviselőit akarta megszavazni ?
Komolyan gondolod, hogy a pillanatnyi helyzetben a parlamentbe a kettős állampolgárok kérdése fajsúlyosabb kérdés, mint az ország elárasztása muzulmánokkal, illetve annak megakadályozása ?
Komolyan gondolod, hogy nem a jobbikosokat szólítottad meg, akik azért – remélem – jórészt még mindig a cigány és zsidó probléma megoldására szavaztak ?
Komolyan gondolod, hogy csak a ballibeknek kellett volna összefogni a választásokra a nemzeti jobboldalnak pedig nem ?
Komolyan gondolod, hogy bármit meg tudna oldani a MIÉP az általad vázolt problémákból, ha netán benn lenne a parlamentben ?
Komolyan gondolod, hogy jobb lett volna, ha a MIÉP bekerül ugyan a parlamentbe, de abba a parlamentbe, ahol esetleg a ballibek adják a kormányt ?
Komolyan gondolod, hogy a hanyatló MIÉP-et akármilyen módszerrel is fel lehet hozni és kormányzó erővé tenni a jelenlegi programjával ?
Komolyan gondolod, hogy ha netán MIÉP kormány alakulna, a jelenlegi nemzetközi politikai/gazdasági erőviszonyok között akárcsak hónapokat is kibírná, ha elkezdené megvalósítani a programját ?
Mi a MIÉP stratégiája és programja mondjuk a következő száz évre a nemzeti jobboldal megerősítésére, az emberek tudatának, szakralitásának megemelésére ?

Egy mondatban : nem összefogásra szólítasz, a szándék szintjén lehet ugyan, de mindig eljátszania a jó szándékkal a pokolba vezető út kikövezését, szerinted ez a józanság ?
#14 PontJózan Paraszti Ész 2018-04-16 11:54
Részemről: pont.
#13 koholmánykamu 2018-04-16 06:10
Kedves Zoltán!


Miután elkültem az első részt, látom hogy Te is írtál, és hogy nekem címezted.
Röviden válaszolok is rá most azonnal.


* meggondolatlan vagy fiatal....


Fiatal. Legalábbis, hozzám képest sokkal (több évtizeddel) fiatalabb. Ezt a szóhasználatából, a mondaformálásából azonnal tudni lehet. Nem gyerekes, de fiatalos. Abban az értelemben meggondolatlan, hogy híján van az idősebbek megfontoltságának. (Felelősen gondolkodó magyar, nem lesz liberális gondolkodású.)


* másfajta szemlélet....


Liberális szemlélet.


* Fidesz-szavazók felelősségmentesítése.


Amit ezen alcím alatt kérdezel, arra pontos feleletet találsz az imént két részben feltett hozzászólásomban.


* igazi liberális, vagy mai liberalizmus... stb. - "... a mai időben írjuk le és éljük meg a "libsis" minősítéseket azt tudjuk, hogy mit jelent a mai formában és ha erről beszélünk szinte mindenki erre is gondol."


Ez igaz, ámbátor elég baj. Az előbb elküldött hozzászólásban röviden kifejtettem a gondolatomat az eredeti liberalizmusról.
A Drábik nem csak Orbánista, hanem nem is magyar.


Végül az utolsó pont, mely nálad az első helyen szerepel: 1. Nemzetbiztonság


Ami azokban a pontokban írva van, az szinte mind igaz. Én nem azt kifogásoltam. Sőt még azt sem kifogásoltam ami pedig ott áll minden pont végén, szinessel kiemelve, és úgy kezdődik, hogy "Ugye tudod..." Ugyanis ez így, sértő, és nem csak a "Fideszre nem szavazókra" nézve, (hogy a Józan Paraszti Ész szavaival éljek,) hanem a nép egészére. Lehet hogy a magyar nép agymosott (sőt biztos,) de nem [*****]!


Ami miatt egyáltalán írtam, az benne van a hozzászólásaimban. A legutolsót amikor írtam, (a kissé hosszúra sikerült két részre bontottat,) már egy kissé fogytán volt a türelmem, mivelhogy az azt megelőzőekben is leírtam ugyanazt, csak nem talált értő fülekre szemekre.
Nem győzkődök tovább. Nem gondoltam hogy ennyi értetlenséggel fogok itt szembe kerülni. Ráadásul még Te is a másik pártjára keltél. Elköszöntem már az előbbi hozzászólásomban is, de meg azért is mert a viaskodás már nem nekem való, ezennel én itt befejezem.


Isten legyen veletek!


Kamuti Jenő
#12 koholmánykamu 2018-04-16 04:30
II. rész


Most nézzük egyben az előbbi mondataidat:


"... a Fidesz nem tett semmit, a választás alatt nem ígért semmit. Csak egyet szajkózott: Soros - migránsok. Ez egy olyan primitív szint, hogy aki csak ez alapján döntött (ráadásul elhiszi, hogy csak a Fidesz - és pl. a MIÉP nem - tesz Soros és a migráns veszély ellen), az bizony egy egysejtű IQ-ját alulról súrolja. Az is megdöbbentő volt számomra, hogy nem volt miniszterelnök jelölti vita. Ez is egy magyar abszurdum. Az is elgondolkodtató, hogy a szemkilövető miért lehet szabad lábon és miért politizálhat? Talán azért, hogy egy végtelen primitív pártpropaganda minden más pártra, aki a kormánypárt mocskait firtatja, ráaggatja, hogy ezzel a mocsokkal bratyizik. Pl. egy Fidesz szavazó elgondolkodott már azon, hogy a szemkilövető vajon valójában kinek a szekerét tolta a választások alatt, sőt, még korábban is, amikor - ez mondjuk minden magyar ember örömére szolgált - szétverte a kommunista kövület MSZP-t?"


Ez egy lenyomat. Egy kép (rólad). Amely azt mutatja, Barátom, hogy benned forr a gyűlölet a Fidesz-kormánnyal szemben. (Én sem szeretem őket, de a többi parlamenti pártot se jobban. Gyűlölni pedig nem tudok. Őket se gyűlölöm, és senkit sem. Útálni, azt igen.) A Fidesz iránti gyűlöleted olyan mértékű, hogy kivetíted azokra is akik rájuk szavaztak. Ez pedig, Kedves Józan Paraszti Ész, tipikus! Tipikus libsi tulajdonság!
Minden írásnak két mondanivalója van (legalább). Az egyik az, amelyiket meg akarsz mutatni. Azt öntöd szavakba. A másik meg az, amelyiket nem szeretnél hogy más is tudjon róla, ám mivel a jellemzőinket nem tudjuk levetni, így azok megbújnak a beszédünkben és az írásainkban is ugyanúgy. És árulkodnak. Mert annak számára aki képes a sorok közt is olvasni, olyanok vagyunk mint a nyitott könyv.


Írjak cikket? Minek. Nem, Barátom, én nem írok cikket. Hisz abból már annyi van, hogy Dunát lehet rekeszteni vele.
Részben az informácóáradat miatt lesz egyre átláthatatlanabb minden. Az információáradat képes elfedni a valóságot, gátolni, késleltetni az igazság megismerését. Tulajdonképpen egy eszköz az ellen kezében.
Aztán, a rengeteg önjelölt megmondóember okoskodásának is megvan az eredménye: Vita, veszekedés, széthúzás, káosz. S ahogy a sok bába között elveszik a gyerek, a marakodás közben elsikkad minden ami lényeges és fontos. És marad az eredménytelenség s az elégedetlenség. Ha Te másként gondolod, a lelked rajta, és írj jó sok felesleges "cikket".


Kedves Barátom! A pártok hamisságát illetően, alig különbözik a nézetünk. És jó, rendben van, elhiszem hogy egyoldalon állunk. (Bár vannak kételyeim.)
Nagyon különbözik a felfogásunk. (Te liberális gondolkodású vagy, én nemzeti.) Az értékrendünk is eltér. Nem tudom elfogadni amit csinálsz, sem azt ahogyan csinálod. De ellenséged nem vagyok. Barátok nem leszünk, de békejobbot nyujtok.


Végül, álljon itt egy idézet Wass Alberttől:


"4. Szeress minden magyart, mert testvéred Ő: nemzeted fia. Segítsd és támogasd, mert közös hazát adott nektek az Úr. Ki testvére ellen fordul, vagy megcsalja azt: önmagát rövidíti meg ezzel, saját nemzetét gyöngíti, s az Úr parancsa ellen vétkezik. Ki széthúzás magját veti el: romlást arat.
5. Ki bántja a magyart: téged is üt. Nemzeted jussát, igazát védeni kötelességed. Csak úgy lesztek erősek, ha megvéditek egymást. Bárki magyar vesztesége a te veszteséged is.
7. Legyetek bátrak és hűségesek egymáshoz és a magyar nemzethez, mert az Úr szereti a bátrakat és a hűségeseket, s megsegíti azokat, akik az igazság útjain járnak."
(Wass Albert: AMAGYAR NEMZET HÉT PARANCSOLATA)


Üdv. Kamuti Jenő

A hozzászólások lehetősége 2023.11.03-án megszűnt.

Alrovatok

Új írások

Hozzászólások

Honlap ajánló